Autor Wiadomość
Kaja
PostWysłany: Pią 6:40, 03 Paź 2008    Temat postu:

Bardzo dziękuję wszystkim za przybycie i konstruktywne rozmowy.

Przypominam o zadaniach pomiędzy zbiórkowych:
Ustaliliśmy, że do 11 X otrzymam na maila następujące rzeczy:
- składy szóstek/zastępów/patroli oraz terminów zbiórek
- informację o osobach w kadrach drużyn/instruktorach Szczepu - po prostu uaktualnienie do tego, co już jest lub wogóle nie ma (podstronka Szczepu - kadra, podstronki drużyn - kadra).

A w ramach przygotowań do 50-lecia powstania Szczepu na zimowisko przygotowujemy:
- proporce drużyn i zastępów
- kroniki gromad i drużyn
- historię gromad i drużyn od jej założenia aż po dzień dzisiejszy (tzn. rozpoczęcia się zimowiska) - w formie wystawy oraz elektronicznej (do umieszczenia na stronie).

Zgodnie z ustaleniem:
- od dnia dzisiejszego nie rozliczamy kosztów usługi xero (tylko w wyjątkowych i wcześniej uzgodnionych sytuacjach)
- wszelkie zakupy dokonujemy po wcześniejszym uzgodnieniu ze Szczepową.
Agnieszka
PostWysłany: Pon 16:19, 29 Wrz 2008    Temat postu:

Witam, witam. No coz, z przykroscia musze zawiadomic, ze mnie na radzie 02.10. nie bedzie z powodow...technicznych Wink
Ale bede z Wami duchem-moze to Wam jakos pomoze Wink
Chcialam przy okazji poinformowac, ze, tak, jak sie zobowiazalam, pisze spiewnik szczepu. Mam w zwiazku z tym prosbe, zeby wszyscy, ktorzy maja w wersji elektronicznej jakies piosenki, przeslali je na mojego maila (aguskropa@wp.pl)

Milego radzenia, czekam na jakies relacje!
Pozdrawiam wszystkich z emigracji Very Happy
Kaja
PostWysłany: Pon 7:05, 29 Wrz 2008    Temat postu:

dodatkowe zadanko:
- usprawiedliwienie nieobecności każdego członka Z-Z podczas Małopolskiej Nocy Naukowców

Brak odpowiedzi i jakichkolwiek sygnałów - wnioskuję, że będziemy w komplecie.
Kaja
PostWysłany: Czw 6:49, 25 Wrz 2008    Temat postu:

ZAPRASZAM NA DRUGĄ RADĘ SZCZEPU W TYM ROKU HARCERSKIM.

Odbędzie się ona 2 października o godzinie 20.00 na ul. Kazimierza Wielkiego 1/4.
Proszę o obecność całą kadrę Szczepu i zarezerwowanie sobie 2-2,5 godziny czasu.

Proszę o przygotowanie i przyniesienie na Radę:
- xera zatwierdzonego planu pracy lub podanie ustalonego z hufcowym/ą terminu jego ostatecznego zatwierdzenia
- wszelkich faktur (jeżeli ktoś posiada) z wcześniejszym uprzedzeniem sms jej wysokości
- pisemnej wersji składów szóstek/zastępów/patroli oraz terminów zbiórek
- pisemnej informacji o osobach w kadrach drużyn/instruktorach Szczepu - po prostu uaktualnienie do tego, co już jest lub wogóle nie ma (podstronka Szczepu, podstronki drużyn)
- proszę się przygotować do podsumowań tego co stało się lub nie we wrześniu tzn. małe rozliczanko z wyznaczonych zadań

Do zobaczenia Smile

P.S.
Jeżeli ktoś zastanawia się, jaki jest skład Rady Szczepu - odpowiedź znajdzie na naszej stronie.
Durajka
PostWysłany: Sob 11:29, 02 Sie 2008    Temat postu:

wprawdzie ani na oglądanie zdjęć ani na grilla nie dojechałam ale i tak było super znów Was zobaczyćSmile! takie spotkania mogą być częściej. z niecierpliwością czekam na fotki na stronie i na resztę artykułów i na obóz za rok, bo zrobię wszytstko,żeby do Was zajrzeć choć na chwilęSmile
Kaja
PostWysłany: Pią 7:39, 01 Sie 2008    Temat postu:

I jak Wam się wczoraj podobało?

Ja jestem zadowolona z Was!!!
Super zdjęcia odzwierciedlają, że na kolonii, biwaku i obozie było super.
Udało mi się Was odwiedzić na kolonii i obozie, więc i na tej podstawie mogę stwierdzić, że super bawiliście się!
Wasza praca nie poszła na marce. Mam nadzieję, że i uczestnicy są zadowoleni.
I cieszy fakt podjęcia decyzji o organizowaniu w przyszłym roku Żurawiowego obozu:)SmileSmile

Z TAKĄ KADRĄ I Z TAKIM POWEREM MOŻNA PRACOWAĆ Exclamation Very Happy
Kaja
PostWysłany: Śro 7:18, 30 Lip 2008    Temat postu: Rada Szczepu

Zapraszam serdecznie Kadry Drużyn i Instruktorów Szczepu na radę, która odbędzie się 31 lipca 2008r o godzinie 17.15 w Forcie 39 w Olszanicy, ul. Kosmowskiej 12.

Każdy proszony jest o przyniesienie:
• czegoś do jedzenia (słodkiego) lub picia
• poakcyjnych (kolonijnych, biwakowych i obozowych) zdjęć – mogą być na nośnikach pamięci – będziemy mieć rzutnik

Warto ze sobą zabrać:
• śpiewnik
• mnóstwo wspomnień
• pomysły na pracę na najbliższy rok harcerski i nie tylko

Spotkanie odbywać się będzie strojach dowolnych.

Czym dojechać?
- autobusem 102
- rowerem
- samochodem
- ....

Planowane zakończenie ok 21-21.30.

Do zobaczenia Very Happy

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group