Autor |
Wiadomość |
Kaja |
Wysłany: Pią 6:40, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
Bardzo dziękuję wszystkim za przybycie i konstruktywne rozmowy.
Przypominam o zadaniach pomiędzy zbiórkowych:
Ustaliliśmy, że do 11 X otrzymam na maila następujące rzeczy:
- składy szóstek/zastępów/patroli oraz terminów zbiórek
- informację o osobach w kadrach drużyn/instruktorach Szczepu - po prostu uaktualnienie do tego, co już jest lub wogóle nie ma (podstronka Szczepu - kadra, podstronki drużyn - kadra).
A w ramach przygotowań do 50-lecia powstania Szczepu na zimowisko przygotowujemy:
- proporce drużyn i zastępów
- kroniki gromad i drużyn
- historię gromad i drużyn od jej założenia aż po dzień dzisiejszy (tzn. rozpoczęcia się zimowiska) - w formie wystawy oraz elektronicznej (do umieszczenia na stronie).
Zgodnie z ustaleniem:
- od dnia dzisiejszego nie rozliczamy kosztów usługi xero (tylko w wyjątkowych i wcześniej uzgodnionych sytuacjach)
- wszelkie zakupy dokonujemy po wcześniejszym uzgodnieniu ze Szczepową. |
|
|
Agnieszka |
Wysłany: Pon 16:19, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Witam, witam. No coz, z przykroscia musze zawiadomic, ze mnie na radzie 02.10. nie bedzie z powodow...technicznych
Ale bede z Wami duchem-moze to Wam jakos pomoze
Chcialam przy okazji poinformowac, ze, tak, jak sie zobowiazalam, pisze spiewnik szczepu. Mam w zwiazku z tym prosbe, zeby wszyscy, ktorzy maja w wersji elektronicznej jakies piosenki, przeslali je na mojego maila (aguskropa@wp.pl)
Milego radzenia, czekam na jakies relacje!
Pozdrawiam wszystkich z emigracji |
|
|
Kaja |
Wysłany: Pon 7:05, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
dodatkowe zadanko:
- usprawiedliwienie nieobecności każdego członka Z-Z podczas Małopolskiej Nocy Naukowców
Brak odpowiedzi i jakichkolwiek sygnałów - wnioskuję, że będziemy w komplecie. |
|
|
Kaja |
Wysłany: Czw 6:49, 25 Wrz 2008 Temat postu: |
|
ZAPRASZAM NA DRUGĄ RADĘ SZCZEPU W TYM ROKU HARCERSKIM.
Odbędzie się ona 2 października o godzinie 20.00 na ul. Kazimierza Wielkiego 1/4.
Proszę o obecność całą kadrę Szczepu i zarezerwowanie sobie 2-2,5 godziny czasu.
Proszę o przygotowanie i przyniesienie na Radę:
- xera zatwierdzonego planu pracy lub podanie ustalonego z hufcowym/ą terminu jego ostatecznego zatwierdzenia
- wszelkich faktur (jeżeli ktoś posiada) z wcześniejszym uprzedzeniem sms jej wysokości
- pisemnej wersji składów szóstek/zastępów/patroli oraz terminów zbiórek
- pisemnej informacji o osobach w kadrach drużyn/instruktorach Szczepu - po prostu uaktualnienie do tego, co już jest lub wogóle nie ma (podstronka Szczepu, podstronki drużyn)
- proszę się przygotować do podsumowań tego co stało się lub nie we wrześniu tzn. małe rozliczanko z wyznaczonych zadań
Do zobaczenia
P.S.
Jeżeli ktoś zastanawia się, jaki jest skład Rady Szczepu - odpowiedź znajdzie na naszej stronie. |
|
|
Durajka |
Wysłany: Sob 11:29, 02 Sie 2008 Temat postu: |
|
wprawdzie ani na oglądanie zdjęć ani na grilla nie dojechałam ale i tak było super znów Was zobaczyć! takie spotkania mogą być częściej. z niecierpliwością czekam na fotki na stronie i na resztę artykułów i na obóz za rok, bo zrobię wszytstko,żeby do Was zajrzeć choć na chwilę |
|
|
Kaja |
Wysłany: Pią 7:39, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
I jak Wam się wczoraj podobało?
Ja jestem zadowolona z Was!!!
Super zdjęcia odzwierciedlają, że na kolonii, biwaku i obozie było super.
Udało mi się Was odwiedzić na kolonii i obozie, więc i na tej podstawie mogę stwierdzić, że super bawiliście się!
Wasza praca nie poszła na marce. Mam nadzieję, że i uczestnicy są zadowoleni.
I cieszy fakt podjęcia decyzji o organizowaniu w przyszłym roku Żurawiowego obozu:)
Z TAKĄ KADRĄ I Z TAKIM POWEREM MOŻNA PRACOWAĆ |
|
|
Kaja |
Wysłany: Śro 7:18, 30 Lip 2008 Temat postu: Rada Szczepu |
|
Zapraszam serdecznie Kadry Drużyn i Instruktorów Szczepu na radę, która odbędzie się 31 lipca 2008r o godzinie 17.15 w Forcie 39 w Olszanicy, ul. Kosmowskiej 12.
Każdy proszony jest o przyniesienie:
• czegoś do jedzenia (słodkiego) lub picia
• poakcyjnych (kolonijnych, biwakowych i obozowych) zdjęć – mogą być na nośnikach pamięci – będziemy mieć rzutnik
Warto ze sobą zabrać:
• śpiewnik
• mnóstwo wspomnień
• pomysły na pracę na najbliższy rok harcerski i nie tylko
Spotkanie odbywać się będzie strojach dowolnych.
Czym dojechać?
- autobusem 102
- rowerem
- samochodem
- ....
Planowane zakończenie ok 21-21.30.
Do zobaczenia |
|
|